2009-09-24 ? 18:41:12

slappt och skönt, men plugget hänger kvar

jag är king på att blogga!
skriver minst 10 inlägg om dan och håller den uppdaterad jämt!
naat
jag har pluggat nästan varenda dag hela veckan,
ingen tid för att umgås med kompisar och när man väl gör det,pluggar man med dom!
säger det igen, ÅTTAN SUGER
idag har jag visserligen bara slöat och tagit det lugnt, lånat hem 2 nya böcker också.
läste ut kiss 5 igår.. är en riktig läslus har jag märkt. men läsningen är mitt liv, that's it.

plugga är mitt liv, yeah right..
nu ska jag väl duscha och sen sitta och drömma vidare om det jag nu drömmer om.
mikaela vet nog precis vad jag drömmer om, J..
pff...hihi... HAHAHAHAHA!
nej nu ska jag sluta vara så mystisk och göra nått vettigare än dehär.
för just nu känns det drygt att blogga.
måste plugga in NO:n och engelskan för vi har vi läxförhör och prov på det imorgon.. !
i hate it.
goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!