2009-09-15 ? 22:52:56

dagens!

vill ha: nån man kan stå och hålla om, veta att man är älskad av någon. det vill jag ha.
klädsel: tubtop, linne, strumpbyxor, stumpor, tjocktröja, underkläder.
frisyr: utsläppt och plattat litegrann.
låt: miley cirus - the climb. (ganska old)
planer: sova strax.
saknad: honom..
dummaste: alla bråk och skitsnack.
misslyckande: använda för mkt smink. glömde nästan att ta min medicin.
drog: datorn och musiken. 
köp: iingenting!
godis: grogges (litegrann bara) hehe.
humör: glad och lite ledsen.. men glad för det mesta.
roligaste: skratta tillsammans med mikaela, världens bästa tjej <3
citat: *jag är stark och kämpar än*
Kommentarer
Mikaela

hahah, cepee igår (;

du är bättre!<3

2009-09-16 @ 07:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!