2009-09-08 ? 16:08:25

dagens ''sjuk''look

och idag ser jag ut såhär i mitt sjuka läge, bekvämt och gosigt.
blött hår har jag för jag är nyduschad!
gillar färgen på håret när det är blött också.. sån färg vill jag ha på håret!
(den vita pricken på överläppen är för mitt gulliga munsår,
produkten jag använder heter anti. skitbra men svindyr)


på miniatyrbilden (som ni ska klicka på för att få den större) ser jag också att håret har börjar växa en aningen lite till,
håret ligger i en skruv där men drar man ut den blir det jäkligt långt. jippi!
och ja jag är osminkad idag igen, tar vara på min sjuka tid och låter huden vara ifred.
jag behöver det.

Kommentarer
viktoria

jag är också sjuk,

krya på dej!:)

2009-09-08 @ 16:56:39
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!