2009-09-21 ? 17:11:57

äntligen hemma från skolan.

precis kommit hem från skolan,
hemkunskap sista timmen och jag blev alldeles ensam som tjej idag för mikaela var ute på uppdrag istan, haha.
men det var faktiskt kul ändå. förutom att ante skulle våldta mig i arslet under hela lektionen..
och när jenny väl sa till honom så blev han rööööööööööd som en toomaaaaaaaaaat. askul!
vi bakade nå italienska bröd som smakade som pizza, asgott och väldigt enkelt att göra.
eller.. jag och olle som hälsade på just den lektionen bakade väl mest av alla typ, haha..
och nu sitter jag här, trött och slut efter en ganska rolig dag.
och somsagt så bär det av uti skogarna imorgon.
yeaaah kommerh bliwh fättw mehdw kulwhhh.. :) [fjortisprat!!]
men nu ska jag ta mig nått att dricka, halsen är som sandpapper.
pusshejs vi hörs och syns!

simon är världens sötaste missemjao
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!