2009-10-07 ? 16:27:47

väldigt långtråkig dag.

hemmahemmahemma.
skolan var tråkig idag, ett prov och franska läxa.
fick ig på engelskaförhöret.
inte för att man fick betyg men om det hade varit betyg på det så hade jag fått ig iallafall.
fast det var jag ju inte ensam om.. halva klassen fick ig, hehe.
sen missade jag taxin för jag satt och pratade lite väl länge med en person.
men det gjorde inte mig något! :)
tror jag ska ut och fota lite, är inte helt säker. vi får se.
men sen ska jag ta mig en avkopplande dusch och byta kläder.
längtar redan efter att få bli ren.. haha!
vi hörs senare, pusshejs lingonfejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!