2009-10-13 ? 19:01:34

trött

skolan var faktiskt kul idag,
hade skitont i magen men stod ut trots allt.
se på gympan var det nog bäst iallafall, fick köra boxning och sen fick mikaela och jag spel och skrek och sprang runt tills JAG fick skäll.. hehehe.
sen hade vi franska och vi fick inget läxförhör (thank god, hade inte pluggat)
och sen matte som sög kuk, jobbade tyvärr ingenting.
men jag fick G på matteproven iallafall, tack igen gud.
jag är verkligen urdålig på matte så ett G är jag skitnöjd med.
bara jag blir godkänd i alla grundämnen så är jag väldigtväldigtväldigt glad!
sen hälsade johan på (kallar han det för att han hatar att jag gör det, hihi) lite också.
och jag blev en liten blygis såklart, häh :) mobba mig inte.
sen åkte jag hem, (dötrött) tittade lite på film och somnade.
sen blev jag ego

precis efter jag vaknat, trött som fan med smilet hänger alltid med.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!