2009-10-29 ? 17:21:33

torsdagskvällen så gott som planerad.

chacha!
har precis ätit middag och är jättemätt, och jag är rik!
200:- rätt ner i fickan, det är grejjer det :)
min lilla mor är bäst.
vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, är helt sysslolös och klockan är än så länge bara fem.
sitter en film i videon inne på rummet men just nu orkar jag inte titta på den.
och för att få tiden att gå så tänkte jag kika på titanic när jag kollat klart på den andra filmen som sitter i.
planer i helgen är nog så gott som klara, men på söndag vet jag inte vad jag ska hitta på.
men kan nästan gissa mig till vad jag kommer göra.
hahaha.. usch ;)
men nu ska jag prata med min bästa och underbara kompis anders, viktiga grejjer på gång.
vi hörs, pusshejs!

finns alltid för dig anders, du är min bästa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!