2009-10-02 ? 19:56:06

shopaholic!

hej bloggen.
idag har jag varit i skolan, och det var en riktigt skön dag.
lektionerna flöt på med den vanliga "hej vi är den bråkigaste klassen på fredagar -visan"
sen var det väl tänkt att jag skulle till rättvik då, men jag kände att jag verkligen inte orkade eller hade lust.
men tur var väl det för jag här nämligen varit på stan med mor far och syster och shoppat kläder och skor!

tröja från H&M, size: XS
399:-
(mobba mig inte för att jag är snygg på första bilden,
pinsamt att va seriös när morsan tar kort ju..)




uggs från eurosko, size: 37
599:-
riktigt nöjd med mina köp och dom kommer användas mycket båda två!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!