2009-10-24 ? 18:40:39

sågmyra ikväll

ikväll bli det sågmyra med mikaela och några till vad jag hört iallafall,
kvällen blir säkert bäst ;)
tycker verkligen om sågmyra, allting är så skönt där.
visst, det härjas och busas där ofta men det tycker jag är "mysigt"
kan inte riktigt beskriva det. sen har jag så mycket minnen där ifrån.
men jag mår också dåligt ibland när jag är i sågmyra, hemska, vidriga minnen sjukner upp och sen är jag fast.
fast det är inte så mycket att göra åt, det var mitt eget fel.
men jag gillar sågmyra ändå, vissa saker glömmer jag aldrig..
<3


gammal bild
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!