2009-10-05 ? 21:51:37

perfekt !

bloggen är lite småful just nu för att jag håller på att ändra om där man skriver kommentarer.
och tack till jens som hjälpte mig!
hade det inte varit för din lilla kommentar så hade jag aldrig kunnat fixa min blogg.
så tacktacktack, just nu är du bäst :)
nu är det såhär härligt varmt i vardagsrummet igen, håret är fuktigt efter duschen och aniktet är fritt från smink som vanligt på kvällarna. just nu är allting underbart.
perfekt, precis som jag vill att det ska vara!
imorgon är det tisdag, lite minus att det är en massa prov och läxor imorgon men orkar inte sabba stämningen nu så jag går inte längre in på det ämnet utan skiter i det fullständigt.
nej nu ska jag njuta av måndagskvällen och bara va, haha.
vi hörs nog inte mer idag, kanske så jag säger godnatt nu ifall att!
godnatt och pusshej alla :)

i love you bebis
jag lägger jämt ut bilder på oss känns det som, hihi men du är ju så himla braaaaa så jag dör
Kommentarer
Jens

Hoppas det blev bra! :)

2009-10-05 @ 22:03:33
URL: http://dremodes.blogg.se/
din bebis..

..tydligen :o



haha, du är bättre

och jag är glad att jag har dig :)

love you!

2009-10-06 @ 12:22:07
URL: http://buyusalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!