2009-10-03 ? 16:14:36

nomorehårinpackning, nomoreplastpåse

duschat ur hårinpackningen nu och jävlar vilken känsla det var att ta i håret samtidigt om man sköljde ur det.
så mjukt
var helt överlycklig där ett tag när jag spolade ur det.
men lyckan var kort för den sköna känslan försvann lite senare, men det är ju fortfarande mjukt.
ligger fortfarande som en backslick i en handduk på huvudet men ska snart ta bort sen och småföna håret lite.
sliter ju som om man plattar håret 10 gånger att föna 1 gång, än att platta det 1 gång..
lite komplicerat men det är svårt att förklara.
kort sagt: det sliter skitmycket att föna (blåsa) håret!!
och naglarna är röda nu, som jag prata om i det tidigare inlägget.
men nu ska jag sticka in på rummet och fixa och dona.
vi hörs nog senare!
pusshejs

Kommentarer
Anonym

Tack :) Klart att jag har lust att kolla in din blogg, det var faktiskt en jättefiin blogg :)<3

2009-10-04 @ 00:14:15
URL: http://violeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!