2009-10-16 ? 09:00:55

nattorienteringen var värdelös



såg ut sådär igår kväll, så nivet.

ja rubriken säger nog allt.
fick alla möjliga fel och när jag kom tillbaka från orienteringen frågade jag om jag fick slå en kompis
(????????) hur dum i huvudet är jag egentligen..
minns nästan ingenting av det jag sa eller gjorde precis efter jag kom tillbaka.
hade inte druckit, var bara utmattad och mådde pyton.
hade ju inte ätit nånting sen 11:00 och fick i mig en halv korv klockan 21:00
kan ha varit därför. kände mig helt svimfärdig sen och hade en huvudvärk som är svår att beskriva.
sen somnade jag nån timme efter jag kommit hem och vaknade klockan 7 av mina andra syskon som skulle till skolan, minus kozzy. så nu är klockan för att vara exakt.. 09:00!
ska duscha nu, bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!