2009-10-26 ? 23:52:25

mysigtmysigt.

hela dagen igår var jag med idapida, vi käkade på korsvägen och hade det skitbra,
sen sov jag hos henne och hade fortfarande skitbra.
vi kollade på drag me to hell också, skitäcklig om jag måste ge min åsikt.
GANUSCH, HAHA! ... fast vi hade ganska kul åt den efteråt som ni kanske märker, hehe.
sen runt 3 tog jag bussen till johan och hade det mysigt med han och några andra filurer :)
sen fick mamma & pappa spel så vi fick åka hem tidigt idag.
och just nu sitter jag hemma, osminkad, skitsnygg och saknar min bebis pussar så mycket så!
kanske blir bio i veckan med honom också, blev tillfrågad nyss så, hihi :)
sen på fredag blir det cozmoz med mikaela och fanny om jag fattat rätt, men är inte bombsäker än.
pengar är det inge så gott om, om man säger så. men det löser sig nog!
sen på lördag blir det kanske halloweenfest, nice det du.
ja, lovet har varit bäst än så länge, och det verkar fortsätta i den stilen också.
men ska gå och titta på tv och läsa nu, vi hörs.
pusshejs!

tycker verkligen om mitt hår på denhär bilden, wiho.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!