2009-10-01 ? 22:01:11

mypinkclockisfound, fuck yeah

nu har jag verkligen inget liv, så jag bloggar det sista jag gör innan jag går och lägger mig.
är galet sömnig nu och väntar på ett dumt sms, zzzz..
(kan man bli segare på att smsa?)
hittade min rosa klocka som varit försvunnen sen jag gick i.. fyran? den är söt med diamanter på.
fick också ta några "nageldiamanter" från min lillasyster så nu är jag glammig och glittrig.
haha, vad töntigt dedär lät.. !
känner att det är bildbrist här i bloggen också,
kan bero på att jag aldrig orkar ta några kort på sånt här nytt som hänt.
men det kommer, det kommer. så småningom.


och så vill säga förlåt till mikaela igen för att jag var så taskig och retade dig sista lektionen idag.
du är ju min söta bebiboo som jag tycker om så förbaskat myckeeeet. <3




men nu ska jag ta och sova så jag orkar fredagen imorgon,
godnatt alla, vi hörs.
pösspöss
Kommentarer
Anonym

glöm dina bekymmer, idag kommer nya! ;d

nu är jag happyyyy (: see you later



and i löve jo too

2009-10-02 @ 05:56:26
LALARN

ops glömde.

lalar'N here



dinkorv

2009-10-02 @ 05:57:13
aalexx

åhnej, blandade ihop lularN och lalarN, sårry :OO

i love you more

2009-10-02 @ 07:04:24
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!