2009-10-01 ? 16:29:29

jag gillar att retas, hihi.

chacha-bloggen-som-fortfarande-är-dryg-att-skriva-i
idag har skoldagen varit jäkligt kul faktiskt.
och den sista timmen hade jag ganska rolig åt att reta mikaela,
haha åhhh, förlåt för det men du är ju så jävla söt när du blir sur :)
och pluggar jag inte idag kommer jag aldrig kunna bli godkänd i svenskan.
IG varning på mig om jag inte gör klart den där dumma berättelsen..

sen till helgen vet jag inte om jag ska till rättviksmarknad eller inte.
världens dilemma! åh blir så trött på alla val man måste göra hela tiden.
duscha ska jag också hinna med att göra idag,
tvätta ju bara håret igår för min kära dusch var trasig och inget varmvatten fanns det heller,
så jag duschade bara håret somsagt och nu känner jag mig
såhär äcklig.
eller jag känner mig skitig varje dag rättare sagt.
urk..
och nu sa det pling i mobilen inne på rummet, måste gå och svara.
vi hörs kanske senare idag, ikväll troligen.
pusshejs, xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!