2009-10-04 ? 20:35:57

jag är övertalad!

okej. jag bloggar inte för mycket, tack gud.
trodde alla hade börjat tröttnat på mina 100 inlägg om dan (känns som 100 iaf)
och just nu så myser jag här i min storasysters munktröja och det är jättevarmt och gott i hela vardagsrummet.
i kaminen brinner det för fullt och det låter sådär härligt sprakande som det låter när fnöske brinner,
ni vet vad jag snackar om :) så mysigt!
håret är lite mycket vågigt efter duschen fär jag orkade inte blåsa det rakt.
fast det vår jag väl stå ut med antar jag, gillar inte mitt "krull"..
och nu kommer mikaela bli helt galen som hon alltid blir när jag säger att mitt hår är "krulligt"
hon vet nog nånting om krull iaf. men det är fint, så jag menar inget illa nu!
åh vilken mysig söndagskväll känner jag nu, vill bara gosa med nån söt unge just nu.
då hade kvällen varit helt perfekt.
eller om man hade haft en bebis som lillasyster/lillebror som man kunde gosa med, åååh..
men nu ska jag kolla på cheeta girls på disney channel och mysa lite till!
haha och ja, disney äger din mamma!
pusshejs lingonfejs

gammalbildfuck
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!