2009-10-05 ? 17:11:17

hemma från plugget.

vilken jobbig dag!
började med mentorskap som var helt OK
sen matte som sög stenhårt även fast jag hann klart så nu ska jag börja med geometri.
sen äckelfranska som verkligen suger kuk just nu, mette-marie kommer ta död på mig innan terminen är slut.
hade musikredovisning idag också, den gick väl okej även fast jag gjorde bort mig lite då och då.
sen hade jag hemkunskap, och jag fick göra allting för mikaela åkte hem och killarna var ju inte till någon större hjälp.
men det blev gott!
sen åkte jag hem och nu ruttnar jag här i min ensamhet.
och mikaela: jag har din telefon och armband, DON'T WORRY!

sen tänkte jag visa mitt "krull" som jag brukar få efter jag duschat och inte blåst det torrt.


det inuti den röda ringen på den första bilden är vitt basiron, så alla vet.
sen är jag osminkad på bilderna.

tog bilderna igår, fast då hade jag blåst det ytterst lite så det är inte så "krulligt" som det brukar.
kan väl kalla det vågigt.. fast jag tycker det är "krulligt"
måste göra " .. " tecken när jag skriver krull annars blir mikaela skogstokig, haha X'D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!