2009-10-03 ? 14:47:25

hela dagens outfit - i detalj!

nu har min hårinpackning suttit i sen ungefär 12:00 och nu är klockan snart 15:00
då ska jag ta ur den och sen göra mig i ordning.
tror jag ska måla naglarna röda också, är inte säker än.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
och dagens outfit består av:
stickade tröjan (gårdagens köp) från H&M
uggsen (gårdagens köp) från eurosko
strumpbyxor från lindex
svartgrå randig tröja från JC (mikaelas nya förälskelse fick jag reda på igår)
& sockor som farmor stickat!

sen blir nog frisyren utsläppt och en vanlig sminkning - vilket består av:
foundation - hela ansiktet.
mascara - på övre fransraden
svart kajal - i en liten rand på ögonlocket och under det övre ögonlocket
& vit kajal - på det övre ögonlocket i en liten rand, samt innanför det undre ögonlocket


ett exempel, fast där såg jag extremt översminkad ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!