2009-10-07 ? 22:00:55

hej alla glada och sura, hoppas inlägget piggar upp er lite.

ja blev lite bilder idag som jag lovade :)
kommer nog mer imorgon, vi får se.
dom som syster/jag tog idag var ju inte direkt skitbra.
och nu på eftermiddan/kvällen har jag:

duschat [x]
tagit bort nagellack från mina naglar [x]
satt på nytt nagellack [x]
tagit min medicin [x]
som är helt slut nu!
bytt kläder [x]

smsat med min bebi [x]
kollat på film [x] gör det nu med

och nu ska jag väl sova snart, inte riktigt än tror jag.
imorgon är det SO prov och jag det smartarslet glömde det jag skulle plugga på i skolan,
klyftigt alexandra..
ska se till att banka in allt i huvudet imorgonbitti när jag kommer till skolan innan SO;n börjar,
vi har det första timmen också, lyckat.
men nu ska jag gå, vi hörs sötisar.


en hoppande alexandra!
Kommentarer
emma

thanks ;) jotack kvällen har varit bra! vad har du hittat på sötnos?

2009-10-07 @ 23:43:49
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!