2009-10-24 ? 12:16:16

godmorgon huvudvärken, klockan 8 i morse.

chacha alla.
är nyvaken och nyduchad! eller okej, inte nyvaken då..
lyckligtvis nog vaknade jag klockan 8 i morse för att jag hade ont i huvudet :)
kändes jätteskönt att vakna med sprängande huvudvärk.
men fanns väl inte såm ycket att göra åt saken, tog en alvedon och slog på tv:n.
(tittade inte på tv men hatar när det är tyst)
sen läste jag i min bok klass 7B,
har läst ut alla 3 nu på bara nån vecka.
kändes ju lagomt kul att jag läste ut sista boken för ungefär 5 minuter sen,
så jag blev rastlös och satta mig här i dyblött hår och knappar på tangenterna.

idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle ha varit med mikaela och några till men nu är jag osäker.
men låter det ligga åt sidan tills vidare så får vi se vad som händer.
godis är ett måste idag, absolut.
ska fråga mamma om man kan ta sig en tur med bilden och köpa sig en påse, är verkligen skitsugen just nu.
men nu ska jag gå och torka håret :)
vi hörs väl senare eller nått, pusshejs.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!