2009-10-18 ? 10:51:47

gårdagen = toppenbra!

bra kväll igår =)
tyckte den blev väldigt lyckad, även fast det inte riktigt gick som jag hade tänkt men jag hade skitkul iallafall.
kom hem runt 10 kanske med en glad klump i magen, wie!
sen sov fanny hos oss, skitbra skitbra.
just nu sover hon och kozzy, plus barro och robin.
resten är vakna. vet inte riktigt varför jag vaknade så tidigt.. men det gjorde inte mig nått direkt.
jag är pigg och nyduschad och idag ska jag nog antigen slappa eller åka ut på nånting.
det första alternativet lät bättre faktiskt. men vi får se.
men nu ska jag nog väcka dom andra, om jag inte blir mördad av kozzy.
det borde finnas lag på att ha för hemskt morronhumör!

bye =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!