2009-10-04 ? 16:23:52

ett tappert försök

mamma bad mig att elda och jag gick väl stolt in i pannrummet för att få fyr på elden.
gick det bra? nääej inte riktigt va..
allting slocknade även fast jag hade i minst 10 kilo papper och en massa veträn =(
jag är en dålig förebild för mina småsyskon. kan inte ens elda, pinsamt.
så då gick jag in och gnällde på lilla mor att allting gick åt helvete så då kom hon och hjälpte mig.
och nu brinner det, minsann.
hade tydligen glömt nån lucka som skulle vara öppen och glömt att lägga i papper (som om inte jag lagt i ett ton redan då?!)
men skitsamma, ska iaf duscha snart för nu stinker jag rök istället för svett. mums..
men vi hörs, hejdå så länge =)
Kommentarer
Anonym

Läs min blogg! Skvaller om Kissie Dessie och Paow!

2009-10-04 @ 18:12:26
URL: http://storstaskvallret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!