2009-10-12 ? 19:07:39

enternal return och röda veckan.

var på nått skit med hela skolan i falun idag, sög verkligen kuk. tror det hette enternal return
kom hem runt 20 i 1 eftersom vår buss var så seg.
sen fortsätte dan som vanligt, hade musik och hemkunskap som var ganska okej.
bästapå hela dagen iallafall, var ganska sur och grinig ändå till den lektionen. varför är inte viktigt att ta upp.
sen när jag kom hem duchade jag i typ två timmar i kallvatten,
men orkade inte vara inne och tröka så satt väl där på golvet med vattenstrålen i nacken och fick ont.
sen så märkte jag att min kära vän röda veckan kom idag i skolan också och jag upptäckte det när det var försent,
var nog en av anleningarna till att jag var så himla sur och grinig idag, haha.
hatar verkligen det. några exempel vad som händer med mig när helvetet är framme:

ont i magen
sur jämt
kan inte sova
blir godissugen
blir 'gasig'

just därför hatar jag min röda vecka!
vi ses, puss ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!