2009-10-20 ? 17:44:56

långt inlägg, men läs ändå!

chacha bloggen sana her n0!

min 'bloggning' är inte den bästa men jaja :)
mamma och pappa lagar "spansk" torsk och potatis, så det luktar vitlök i hela huset.
jag har precis målat mina naglar och bytt kläder på överkroppen,
håret sitter i en fet knut i bak huvudet och ett diadem på det är toppen ;)
skolan var helt okej idag, inget som var för kul och inget som var alldeles för tråkigt.
eller jag hade kul på gympan (som jag inte var med på) med mikaela,
hon gick omkring i cirklar och jag hoppade och studsa runt till min nya favoritlåt lahme
hahahahahaha! så jag hade väl gympa iallafall, hehe.
sen åkte jag hem.. och jag saknar min bebis, hoppas man får träffa dig snart söti!
sen imorgon köper jag ny hårfärg, vet ej vilken med det ska bli med min bästavän idapida som jag återförenades med igår efter ett fjantigt bråk som pågått i nästan ett års tid.
men igår hade vi the talk en hel dag och nu är det toppenbra igen,
och det tycker jag är skitskönt för jag har ju saknat henne så förbannat men inte ritkigt vågat göra nånting åt det,
tills igår. (och några dar innan det) japp, så är det.

men åter till hårfärg nu!

det ska bli mörkt så mycket vet jag, om jag inte mirakulöst nog ändrar mig fast det tror jag inte.
utväxten är inte den snyggaste direkt..
svart vet jag inte om jag vill ha, även fast jag verkligen vill det!
fördelen: det är en skitsnygg färg, en utav mina favoriter.
nackdelen: jag kommer se ut som ett lik i ansiktet.

det är världens problem för mig och jag vet verkligen inte vad jag ska göra.
brun utan sol i ansiktet är inte nått jag ens haft tanken på att göra,
mörkare foundation kommer göra så jag ser ut som antingen nån som inte vet hur man sminkar sig eller en äcklig fjortis.
jobbigt är det, blä.
men vi får se hur jag gör imorgon ;)!
hjälp vad långt inlägget blev, fick väl ta igen mig från dom dagarna jag varit på latsidan, hehe.
men nu ska jag gå, vi ses nog snart igen.
pusshejs!


bästbästbäst
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!