2009-10-12 ? 08:31:01

Draft: Okt. 11, 2009

som ni kanske märkt är jag ganska intresserad av ögon och gillar själv att fota min egna för jag tycker dom ser.. annorlunda ut. skriver inte det för att vara egoistisk utan jag tycker ärligt att mina ögon ser ganska tuffa ut.
ni får väl säga vad ni vill om den saken, bra saker blir jag glad av men dåliga sket jag nog i att läsa ens.
så håll era 'elaka' åsikter för er själv, för jag bryr mig inte i varje fall :P
tog lite bilder idag på dom (låter ganska fjantigt hör jag nu) som jag brukar göra ibland.
här är några exempel:





Kommentarer
Jens

Men det är väl bra med ett par vackra ögon på en blogg lite då och då. :)

2009-10-12 @ 16:48:40
URL: http://dremodes.blogg.se/
Idaa'

du har så grymt fiina ögon !

2009-10-18 @ 22:19:13
URL: http://raaaaawrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!