2009-10-28 ? 22:46:20

chacha ala bloggläsare alexandragiiirlw her (HAHA)

ja det blev att sitta hemma hela dagen idag,
och när jag är hemma så brukar jag för det mesta sitta här, läsa och blogga (lite mer än vanligt)
imorgon så ska man till vårdcentralen också, orkar seriöst inte.
dom ska bara titta på min hy och se om medicinen funkat bra eller inte.
enligt mig så fungerar den, men inte sådär jättebra så jag är skitnöjd,
helt okej fungerar den om jag måste ge min åsikt.
ärligt talat fungera den bättre i början av behandligen än nu.
visst jag ska äta den i flera månader till men den var mycket bättre till en början än nu.
så vi får väl se om jag kommer få den "dock hyn" jag söker efter nån gång i livet :)
snart ska jag tvätta bort sminket, ta medicinen jag precis pratat om och kladda på basiron i hela ansiktet för det "tillhör behandlingen" tycker det är ganska drygt men jag måste ju.
så jag ska väl sticka iväg och göra det innan det blir för sent och jag somnar med sminket på FÖR ATT:
det är skitdåligt för hyn!

spelar ingen roll om man sover med smink och inte får finnar av det, det är inte bra i vilket fall som helst!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!