2009-10-04 ? 14:58:18

BJURSÅSLASTNIGHT

galen natt i bjursås!
spenderades med olle, kalle, isak, dennis, mikaela, fanny, carro, jens, alexander och jag, alexandra! ;)
en himla massa folk men man har roligt med dom.
vi kollade på skräckisar och jag tittade väl inte inte direkt.. kudden fick vara mina bästa vän.
sen så var vi vakna till typ 7 på morgonen innan vi somnade ordentligt.
jag vilade väl då oc hdå (som alltid) men jag måste vila!
klarar mig inte utan sömn eller att helt enkelt vila lite.
sen så hade vi väl ganska kul hela tiden.
orkar inte berätta allting.
fast det var ganska kul när carro först trampa i hundkiss med ena foten,
sen trampade mikaela också i det med båda fötterna, hahaha.
kom hem runt 2 kanske och nu har jag städat lite och ska duscha sen.

haha ser lite ut som;
"Tja, my name is earl, mister earl. My eyes can kill you. Im dangerous"
(DROGFACE)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!