2009-10-10 ? 15:40:51

bjursås igår och konfirmation idag.

galen natt igår!
fast kul, hehe ;)
idag har jag varit på konfirmation i 4 timmar, gick upp klockan 9 med en stoooor suck.
var ganska så långtråkigt men inte så man dog iallafall.
sen fick jag vänta vid korsvägen med syster tills mina föräldrar kom och hämta mig och så kom jag hem i värmen och nu sitter jag här och tråkbloggar om allt och ingenting.
idag ska jag ha myskväll har jag bestämt!
godis, chips och läsk. fettokväll blir det och jag längtar redan.
måste bara hitta några bra filmer uppe och förskaffa mig allt gott så är kvällen gjord!
mamma steker potatis och "julskinka" till mat också, känner doften.. namnam.
den här lördagen kommer vara så bra.
men nu ska jag sticka, vi hörs senare!
pusshejs :)
Kommentarer
Minnie

Hej vännen, jag gör en undersökning för ett nytt reality program på tv som ska handla om bloggare och därför behöver jag din åsikt om detta. Mer förklaring finns på min blogg, som tack för att du kikar in drar jag även 5 läsare som får en länkning i bloggen.

Kram Minnie

2009-10-10 @ 17:02:19
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!