2009-11-28 ? 14:57:58

sminkprat och godmorgon alla.

GODMORGON!
jag jänner mig ganska lat metanke på att jag somnade 02:00 och vaknade prick 14:00.
då har jag alltså sovit...  13 timmar!
men det är väldigt bra för att vara mig som vanligtvis brukar sova 6 timmar eller mindre :)
idag tror jag att jag skulle te mikaela men vettefan hur det blir,
måste smsa henne för hon verkar sova eller nått xd
sen så bär det av på äventyr.. hehe.
men känner mig rätt så snygg just nu så ska nog göra mig i ordning..
första gången sen i fredagsmorse jag ens rört mitt smink så jag känner mig inte så fräsh eller glamourös precis.
nu låter jag som en fjortis men jag känner mig finare i smink och så är det bara.
eller ja.. dem flesta känner sig nog tusen gånger finare i smink..
men jaja, hejdå! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!