2009-11-19 ? 12:58:53

så gott som frisk!

godmorgon alla pigga och helfriska!
snart jag jag också hamna i den kategorin för jag är på bättringsvägen jag med :)
sitter här och bloggar om absolut ingenting och har en handduk på huvudet.
och jag har varit väldigt snäll mot håret idag och gett det en lång hårinpackning,
även shampoo med rödklöver doft.
så nu hoppas jag att håret kommer vara mjukt och väldoftande när jag tar av handduken lite senare :)
idag vet jag inte vad jag ska göra, är ju så gott som frisk.
lite hosta, har fortfarande superont i armen och en aningen snuvig men annars mår jag relativt bra om jag ska vara ärlig.
känns som jag borde göra lite nytta. städa toan eller nått annat jättetråkigt, men lönsamt.
eller så kan jag plugga på no;n som jag har prov på imorgon.
låter som en väldigt bra idé :o
det ska jag nog göra också, sen får vi se hur jag gör.
vi hörs och syns, pusshejs!



you will never know
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!