2009-11-28 ? 01:20:14

kärleksprat! värt att läsa, egna åsiker förkommer

nu tänker jag skriva lite om vad tjejer tycker om,
eller ja, jag tycker om det :)
vi pratar kärlek och mysprat nu. (mina åsiker kommer också med)
det dem flesta tjejer gillar, jag bland annat är ju självklart:

*när han skickar gulliga sms -
det en kille man tycker om och hållt på med några veckor
eller bara nån man tycker är intressant och söt,
du är störtkär och kan inte tänka på nått annat än honom.
rätt som det är en kväll får du ett sms från honom där han säger hur söt och fin du är.
sånt tycker jag så himla mycket om! så urgulligt så man vill ju bara springa krama sönder dem.

*när han visar att du är hans och ingen annans -
ni två är på en fest/i skolan/ på stan
han vill aldrig släppa din hand och pussar dig var och varannan minut på kinden och gullar sig.
och vågar visa att du tillhör honom och att han tycker om dig!
jag kan se sånt ibland lite här och var.
ett kille som bara bryr sig om henne och släpper aldrig taget om hon.
så himla gulligt!

*när han pillar i ditt hår och leker med dina fingrar -
personligen gillar jag nog det bäst :)
mjuka killar som tycker om att känna på ens hår och mäta varandras händer,
för att sen skratta åt hur liten och söt ens egen hand är mot honoms.
jag tycker jag själv det är jättekul att mäta varanns händer när man ser hur liten hand man har jämnfört med killens, hihi.

*när han lägger armen om dig när ni sover med varandra -
jag är helt besatt av det! sover jag brevid någon jag tycker om eller liknande,
så blir jag helt pirrig i kroppen när han lägger armen om min midja (om han ligger bakom förstås)
så mysigt! sen så kan man ju alltid vända sig om och pussa litegrann på honom om man har lust med det, hihi.
tror det dem flesta tjejers favorit om jag ska vara ärlig.

*när han viskar fina saker i örat på dig -
han ställer sig brevid och viskar söta saker till dig,
hur mycket han tycker om dig eller nått annat sånt där som vissa kan tycka är urtöntigt.
men jag tycker det är hur sött som helst.
jag är nog lite såld på mjuka och romantiska killar, börjar märka det nu tycker jag :)

*första gången han säger att han "jag älskar dig" -
absoluta favoriten.
alla gånger har det varit så fint att jag nästan börjat gråta.
förstår inte hur killar gör när dom säger/skriver det.
jag tycker det är så himla fint och gulligt att jag blri alldeles till mig varje jäkla gång!
jag är inte så bra på att säga dom tre orden men killar, ja jag vet inte hur dom gör för att få till det..
det är bara så himla fint varje gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!