2009-11-18 ? 17:30:39

it's time for some ice cream!

det bästa med att vara sjuk och ligga hemma är att man får äta tonvis med glass.
lilla far köper hem stora lass om någon blir ganska så sjuk. wonderful!
så just nu sitter jag och äter jordgubbs glass med 0,5 procent fett i.
måste ju banta för jag är så tjock, om man väger över 50 kilo är man så feeeet.
ska sluta äta också, få anorexi och dö för jag hatar mitt liv så mycket,
buhuuu så synd det är om mig! :(
not.

är faktiskt skitglad över att jag gått upp 5 kilo.
så just nu väger jag 50,4 och jag skäms inte heller för att jag gått upp så mycket i vikt på några månader.
jag är glad att jag äntligen slipper höra att jag är så himla smal och borde äta mer.
de var bara jobbigt men nu kanske jag slipper det.
och glassen är fettfri för att pappa ska gå ner i vikt, inte jag.
jag är stolt över hur jag kommer se ut sen, när jag gått upp yttligare lite till.
jag sjönk så mycket i vikt förut för att jag aldrig orkade gå och äta i skolan och jag var aldrig hungrig.
men nu är jag alltid hungrig och äter som en häst.
det är inte vackert att vara för smal!
att ha lite former är bara fint, inte fult.

det var nog bara det jag ville säga, bye :)

när jag var som smalast
Kommentarer
Mikaela

o herregud alexandra :-O

om kan kollar precis ovanför trosorna. man ser hur det går innåååååååått



det är bra att du gått upp, :) du börjar få former sötis

2009-11-18 @ 23:47:39
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/
aalexx

svar till mikaela:

jo jag vet =/ men det har alltid varit så, det är det nu med fast inte lika mycket som förut.

ja det tycker jag meeeeed =D

2009-11-19 @ 12:11:27
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!