2009-11-02 ? 08:13:17

I'm up, I'm up!

hej alla, jag känner mig hjärndöd och seg som en godisråtta!
(som förövrigt är skitäckliga godisar, urk)
men jag är uppe, klockan åtta på morgonen.
det kallar jag bra jobbat, så nu ska jag klappa mig själv på axeln och berömma mig själv lite.
5 minuter senare ..........................
okej, nu är jag klar :)
haft håret i fläta inatt så hälften av mitt hår är lockigt idag,
väldigt vackert fult och jag tänker inte göra några stora förändringar med det heller.

kläder idag är:
blågörna jeans
svart linne
grå mjukiströja
gråa strumpor
genomskinliga strumpbyxor
svart bh
svarta trosor

ja nu har jag inte så mycket mer att skriva, vi hörs väl i skolan ni som läser min blogg och går där vill säga!
pusshejs.


bjuder på denna utsökta och glamourösa bild.
hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!