2009-11-15 ? 14:18:20

gårdagen i detalj.

nu har jag vaknat klockan 08 eller 09:00 varje morgon hela helgen,
gjort nånting, som tex bytt kläder och efteråt gått och lagt mig igen och sen vaknat klockan 1 varenda dag.
det är ju cepe om något..
gårdagen spenderades i bjurs med johan, anders, erik, bredin, robin, tobbe och thom.
kommer inte ihåg att några fler var med.
och det började me att jag först kom till korsvägen, vid busskuren (blä) och skulle varit med elin och syster,
men dom skulle komma senare så då ville anders umgås med mig istället, hehe.
och när man väl kom dit så var han inte där utan på andra sidan korsvägen,
så jag fick sitta inne i den stinkande busskuren och vänta på honom, erik och bredin.
och dom kom tillslut iallafall :) så pratade man väl lite om allmöjligt eftersom det inte finns så mycket annat att göra där.
så följde jag med anders hem och åt, eller ja.. han åt medans jag svalt ihjäl.
så busade jag runt lite på hans dator och efter det var det väl nått slags målarkrig på paint, haha!
sen gick vi tillbaka till korse och det var halt som fan och det utnyttjade anders väldigt väl eftersom jag hade jordens bästa skor på mig.
sen så hade elin och kozzy redan varit där och dom åkte in till stan och skulle kolla på bowling tror jag.
men det gjorde väl inte så mycket, jag hade ju ändå sällskap. hade varit en annan sak om jag blivit lämnad själv där.
men det blev jag ju inte somsagt.
sen så gick alla till gympasalen och hade smått cepe med bandybollar och jag blev träffad mitt på bröstkorgen,
sved som fan och fick väl ett litet märke. men det gör inget, tobbe ;)
och runt 22 åkte jag hem för att fläska mig med gottgott.
somnade runt 12 tror jag och resten är historia.

.. och det var min gårdag!
nu ska jag gå ut och byta kläder, men först svara på ett sms eller två.
pusshejs, vi hörs nog senare!



I still wish on the stars as they fall from above
Cause I still believe,
believe in love
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!