2009-11-16 ? 22:12:52

en puckad busschaffis i bjurs, varning!

dagen i skolan har varit helt okej, inte för tråkig och inte heller speciellt rolig.
efter skolan skulle jag varit med inger men busschaffisen var ju helt slut i huve.
först fick inger inte åka med (inte collin heller), så magda och hanna hoppa av med henne.
sen skulle jag och emilia också hoppa av och vi står och väntar på att han ska öppna igen,
så börjar han åka och vi skriker typ "men öppna då!"
sen är han påväg att öppna dörrjäveln men stänger den igen och åker iväg ?!
gubbjävlen släppte inte av oss vetu, fyfan då blev jag helt galen..
satt och svor helt vägen till korsvägen från tempo och när vi äntligen får gå av skriker jag typ en massa till honom precis när vi ska gå av och sparkar på en lyktstolpe vid korse och massa bajs. aldrig varit så förbannad i mitt liv, och chockad.
får man verkligen göra så? nej fyfan för den jävla idiotgubben.


B.I.Ä.B
b = barslig
i = idiotisk
ä = äcklig
b = busschaffis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!