2009-11-03 ? 20:28:09

en förjävlig tisdag i skolan.

hejhej.
skolan var inget annat än jobbig idag. tårar, ilska och ensamhet bestod dagen mestadels av.
började tråkigt och slutade ännu tråkigare.
sen efter den jobbiga skolan var jag med johan och anders, sen kom det lite mer folk också.
och jag har mobbat anders så gott som hela dan men jag tycker om honom i alla lägen ändå :)
vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom
franskaredovisningen som skulle varit idag blev inte, utan det blir imorgon istället.
och jag är dum nog att glömma franskaböckerna i skolan så vi får väl se vad som händer imorgon. somsagt, får jag G i franska är jag nöjd.
sen fick jag 9,5 / 12 på svenska provet = VG (ungefär)
och G på min berättelse som jag gjorde för längesen,
la inte ner så mycket tid på den och glömde skriva om det viktigaste berättelsen skulle handla om, men ett G på den är jag nöjd med.

och jag vill pierca mig igen

nu har jag inte så mycket mer att skriva.
vi hörs när vi hörs, hejshejs.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!