2009-11-24 ? 23:58:35

rolig ida-dag!

jag är så kass på att uppdatera så det är inte klokt.
men plugget är ju jämt i vägen så bloggen hinner jag inte med helt enkelt.
fast nu har jag tid och jag kan ju berätta vad jag gjort idag :)
det började med att jag åkte hem till ida och åt lite käk,
sen bar det iväg till hennes dans och så satt jag där och lyssande sönder nån låt och ville bara dö för det var så tråkigt, haha!
sen stack vi ner på stan och skulle på öppet hus vid YA.
och så blev vi medsläpade in på nån föreläsning på mode/design och en galen tant skulle dra med oss på en rundvandring och så var det två tjejer som gick åt andra hållet (dom ville säkert inte heller va med, för vi ville inte det) och tanten ba:
- VART ÄR DU OCH DIN KOMPIS PÅVÄG DÅ?! KOM HIT!!!!
skitläskigt.. så när tanten och alla som var efter henne gick upp för en trapp så hon inte såg oss längre så sprang vi ner från gamla systemet till östra i panik typ.
hahaha, hon var ju sinnessjuk!
sen på bussen hade vi också väldigt roligt..
haha så mycket har jag inte garvat på länge.
fyfasen vad skönt att det är du och jag igen.
snügging <HJÄRTA3 snyggve
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!