2009-11-18 ? 16:15:23

blev sjuk efter svinsprutan

japp ni hörde rätt, jag som många andra i min skola är sjuka idag efter svinsprutan som hela skolan tog igår.
och jag drabbades med:
* sprängande huvudvärk
* en väldigt öm och svullen arm
* nästan 40 graders feber (39,5)
* rinnande näsa
* snurrighet (heter det snurrighet föressten?)
* ont i halsen



en sjukig sjukling


och jag blev sängliggande hela dan sen.
men innan jag la mig för att sova tog jag lite snyggbilder, haha.
och sådär pigg var jag efter att jag kommit hem


men sen skulle jag sova lite =) skööönt
(märkte även att mina ögon blev blåare på bilderna, ganska coolt. haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!