2009-05-17 ? 23:40:21

SVAR

Anonym om lika or not?:
Ni mer lika på dom är två bilderna än vad ni har varit på länge. ((:
Men alexandra du burkar lägga ut såna här bilder ibland , " är vi lika"
alltså, haha.. ni är ju liksom tvillingar, då kan man vara lika ((:


svar till anonym
:
jo alltså, vi är tvillingar.. men vi har fått höra i åratal att vi har blivit olika varann.
men när jag kollade på bilden idag, (den jag lagt ut på bloggen här)
så såg jag att vi faktiskt var jäkligt lika, och jag ville veta vad alla ni andra tyckte också :)



________________________________________________________________________________________

tjo, nu är jag här igen!
ska strax krypa ner och sova, klockan är alldeles fööör mycket nu.
ujujuj..
men jag bloggar nog säkerligen imorgon!
och då blir det natalie kanske (om det blev nått) efter den tråkiga temadagen,
blir nog bilder därifrån också!
men nu ska jag fasiken sova, är trött som ett får.
men godnatt alla gubbar och gummor därute!
nattinatti.
dröm sött
// alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!