2009-05-26 ? 16:39:51

sol och brännboll

hejsan bloggen!
jag vet att jag sitter här ofta, men jag tycker det är kul(:
idag var skolan lite bättre än var den va igår kan jag ju säga.
solen sken och allt var bra.
okej, en stund på förmiddan och eftermiddan var det inte alls kul,
då ville jag helst av allt bara krypa ner i jorden och aldrig gå upp igen.. men det var då det!
nu är jag på bra humör igen, jag får tacka mikaela anna och ingrid :)
ni är mina bästa!
spelade brännboll sista timmen också, det var skoj.
först ville jag inte vara med, men det kändes så lågt att svika kära 7b så jag var med ändå.
och vi tog hem det, ägde ut 7c stort!
vet dock inte hur slutsiffrorna var.
72 -67 tror jag.
men vi ägde er alla, nanana.
och nu sitter jag här,
lite brun om benen har jag blivit också, det är nice.
och på magen lite också, hihi jippi ^^


visst är jag liite brun iallafall?! eller är det jag som är blind? :o
Kommentarer
sassa

en kompis.

eller ja, hon är som en syster.



och ja, brun är du ;)

2009-05-26 @ 21:46:38
URL: http://sagaholmqvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!