2009-05-25 ? 19:51:59

skolan och hela det fanskapet!

hej bloggen!
nu sitter jag här och känner mig lite rastlös.
är också ganska orolig, min storasyster fick åka in till akuten för ungefär 1 timme sen,
och det enda jag vet hitills är att hon hade fruktansvärt ont i magen.
så nu har jag en stor klump i magen, men det är nog inget allvarligt.. hoppas jag.
skolan dag vad väldigt tråkig.
mådde inge vidare och allt känns bara så fel just nu.
ingenting nytt, tro mig.
men jag kommer alltid vara så himla glad att jag har bra och äkta vänner,
iallafall dom som står mig närmast.
jag har ju många vänner, men jag är inte så säker på att dom verkligen är mina vänner, de flesta av dom.
 vissa går det inte att förlita sig på helt enkelt.
ni som tar åt er och känner skuld, gör det.
ni gör faktiskt, helt ärligt, bara så jag mår sämre och sämre..
men annars så har dagen varit bra.
minus skolan och dehär med syster.
men annars mår jag också hyfsat bra.
hoppas ni mår bra iallafall!
men nu ska jag sluta blogga.
skriver kanske ett litet inlägg ikväll också.
kram,



yeah that's right, jag är neger :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!