2009-05-21 ? 01:36:38

nattbloggning!

hejsan!
nu sitter jag här och tänker dygna.
klockan är kvart över 1 på morron, är lite trött men pallar inte sova.
så jag ska vara uppe hela natten.
pratar med john också, som är full.
han minns nog inte att vi ens prata imorgon så jag ska inte påminna han.
fast han kanske blir påmind om han nu läser min blogg, men det tror jag inte.
hehe och nu har jag faktiskt ingenting för mig!
vad ska jag göra hela denna långa natt?
ni kan ju inte ge förslag eftersom ni säkert sover nu.. haha.
och imorgon är det försent..
vilket skit.
jaja, jag får roa mig själv bäst jag kan helt enkelt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!