2009-05-10 ? 11:57:25

morgontrött

hej bloggen.
nu sitter jag här då, morgontrött en söndagsförmiddag.
känns lite segt men ändå skönt på nått sätt.
kommer nog förmodligen bli mycket piggare snart,
sitter och lyssnar på musik och då brukar jag oftast få en hejdundrande kick.
så snart är jag uppe och springer, tro mig!

dagens låt:
völund smed - kämpa
kan låta lite rasistisk, men tro nu för gudsskull inte att jag är rasist!
gillar lixom farten och rytmen i låten, det är allt.


men känner mig jätteäcklig så ska strax ut och duscha!
skulle ha duschat igår men det blev för sent så jag orkade helt enkelt inte,
men idag....... yuck!
nu vill jag bara skumma in hela mig med shampoo och stå där i 2 timmar.
haha, usch jag känner mig som en soptunna i skallen, och på kroppen!
vill inte ens ta i mitt egna hår..
ja då är det en katastrof!
så, uschusch nu sticker jag.

skriver mer senare.
kram på er så länge!
<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!