2009-05-03 ? 15:52:52

MIN VALBORG


jag smygfotade mig själv innan jag skulle åka till fanny, vilket var ungefär 4 på efter middan!
så var jag, hanna, carro, magda och fanny på kyrkogården och pratade.
och jag lockade till mig en ekorre, bara av att låta "squik squik squik"
fett tufft!
har bilder, men det kommer senare!


mitt hår såg ut sådär tills typ 8 på kvällen, sen så blev jag helt galen,
och hade ju min fina hatt på huvudet så lockarna lade sig ner, även fast jag hade 1 kilo hårspray i skallen, minst!



vi flickor håller ihop!
på bilden:

fia i grönt,
rebecca bakom fia i brunt,
kajsa i blått,
hannas
huvud sticker fram,
bakom carro i vitt,
fanny brevid carro i ljusgrönt,
och så jag i grått!



jimmy och marcus snodde min (fannys) kära kärringhonda!
dom skulle tydligen cykla.
inte nyktra.


söta camilla som inte heller var så nykter.
nu blir det inga mer bilder, men jag hade en jääätterolig valborg!

until then, :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!