2009-05-15 ? 23:42:44

idomin på läpparna - fake?

jag har funderat på en grej vääldigt länge nu...
idomin på läpparna är ju självklart som vanlig lypsyl,
men man blir ju vit som ett lakan om man tar för mycket,
inte snyggt!
och sen om man inte gnider läpparna mot varann 24/7,
så får man vita streck precis där läpprna tar slut, på innersidan.
så fult..
okej jag använder idomin, jag får vita fula streck, men jag tar iallafall bort dom?!
vet inte hur många gånger jag ser,
ja.. fjortisar framför allt med 3 ton idomin på läpparna, och har tjocka vita streck precis på innerkanten av läppen.
lite lagom, helt okej för mig.
men när vi närmar oss 7 millimeter strecket så går det för långt för min del..


kolla in dehär då,
 fotade ett par exempel av hur mkt idomin folk har på läpparna.
(mina läppar)


fake? eller..

nartuligt?



VI KÖR PÅ NARTULIGT VA?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!