2009-05-16 ? 15:33:51

hårt som sten

hej bloggen och alla underbara läsare!
nu sitter jag här på ett strålande humör och har nyss duschat,
känner mig fräsh och pigg!

men mitt ansikte har sina nackdelar också,
har upptäckt 3 små blemmor i pannan minsann.
det gör livet lite hårdare än vad det redan är..
hahahaha nejdå! men ingen vill gå omkring med 3 tomater i ansiktet, right?
nej, usch och fy.
men sminket fixar det ska ni se :)
det ordnar sig alltid!
blir att dra sig bort ikväll, men vart förblir ett mysterium för er alla.
nu får ni alla klura litegrann! 
gud, nu känner jag mig sådär elak som jag kan känna mig ibland.
men jag är stenhård på att inte berätta vart jag ska.
feel the pain.
men nu ska jag gå och blåsa håret eller nånting annat vettigt!
hejdå, ha det bra alla läsare.
kramkram. ♥
// alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!