2009-05-17 ? 17:48:46

hääärlig söndag!

hejsan bloggen!
är jätteglad och mår toppen idag!
har haft en toppen söndagsförmiddag och hade en toppen lördags kväll.
ohja..
och nu sitter jag här,
kom hem för ett par timmar sen och mår såå bra.
går inte att beskriva hur glad jag verkligen är.
haft en toppen helg!
tack till er, ni vet nog vilka ni är så jag skriver det inte här :)
och nu sitter jag här då, vill duscha men vet att mitt hår kommer dö om jag gör det.
det är så gott som rent, men jag känner mig ändå så äcklig på nått sätt.
konstigt.. men så är det!

imorgon är det skola igen, usch.
har nån temadag då och längtar inte precis dit..
jag vill ju ha helg varje dag i veckan!
håll med mig om att det är det fler som vill?
eller är jag ensam med min åsikt?
haha men nu ska jag gå,
bloggar kanske senare!
det får vi se då.
ha det bra så länge.

kram och nyp i rumpan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!