2009-05-19 ? 07:03:46

gütenmorgen

godmorgon allihopa.
ska strax åka med taxin så det blir inget långt inlägg idag,
sitter här då iallafall, en tisdagsmorgon.
och jag har tråkigt.
idag ska vi inte göra nånting speciellt i skolan, det är skönt.
bara idrott.. mindre kul när det är dåligt väder.
men det är struntsamma nu!
sen efter skolan blir det hanna 'fru' bortas.
JAG HAR SAKNAT DIG KVINNAN MIN
det var för längesen nu..
och tro mig,vi är fortfarande lyckligt gifta och vi går in lika hårt på det än som den dagen vi 'gifte' oss.
jag älskar dig.
men nu ska jag gååå,
kram och nyp i rumpan!
/ A


vi kör på den här klädseln idag också!
Kommentarer
Anonym

fin blogg! läs gärna min :)

2009-05-19 @ 16:40:04
URL: http://flisenilisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!