2009-05-10 ? 00:00:59

en tråkig lördag för alexandra!

hejsan bloggen!

idag har jag inte gjort nånting,
och det är, för att svära som en sjökapten, så jävla äckligt tråkigt !!!
vi kör en spam på utropstecken där också.
jag har haft så ont i kroppen idag så jag går som en 80-årig gammal gubbe med åderbrock.
jag har setat här, läst, setat här och setat här..
det kallar jag då inte direkt roligt.
imorgon är det söndag.
slappisdag som jag säger, då händer heller ingenting.
helgen har gått fort också, det är ett stort minus
nej, mig helg har vart jättetrist.
hoppas jag hittar på nått roligare nästa helg iaf.
men har faktiskt redan börjat planera in lite saker som jag kan tänka mig att göra.
men det får ni inte veta, kan ju inte säga saker i förväg om det inte blir av.
skulle kännas lite konstigt..


och nej,
jag lägger inte ner bloggen!
har tänkt väldigt mycket på det, och jag tycker nog det är roligt ändå även fast ingen tittar.
här kollar inte så värst många, visst.. men det är ganska skönt också.
min bilddagbok, där har jag nu.. 140 stycken ögon, eller om man dubblar (eftersom vi inte bara ser med 1 öga, utan 2)
280 stycken ögon, där alla ser vad jag tänker och tycker om saker å ting.
men här på bloggen kan jag skriva lite vad jag vill för här får jag lite mer utrymme,
känns skönt faktiskt.
så bloggen blir kvar som ett litet "avskrivarstöd"
hehe jag är bra på nya ord.


men nu ska jag gå, ses nog senare ikväll!
until then, :*

Kommentarer
gunnel

fin blogg. satsa på att bli veckans blogg ? bildlänkad.

2009-05-10 @ 13:00:33
URL: http://kaksmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!