2009-05-27 ? 15:41:51

en störd no lärare ;)

skolan var kul idag.
speciellt på NO:n när en viss janne, läraren fick cirka.. 10 utbrott på en lektion?
jag fick skäll.. men kul var det!
har aldrig haft så roligt i hela mitt liv, hahaha.
och mikaela pruttade, trodde jag då..
hahaha, ännu mer skratt och i samma veva fick jag skäll.
plus halva klassen.
så kommer anton med sin puckade kommentar mitt i allihopa då janne är som mest förbannad:
"slutar vi inte nu?" *ser dum ut*
hela klassen bröt ihop i ett enda gapflabb!
åhåhåhåhihihihihahahahhooohoho vad kul det var.
förlåt om jag skriver lite för oseriöst,
men hey, jag är bara 14 jag har också mina omogna stunder.
faktum är att jag jämt skrattar åt mig själv, jag är alltid en jävla tönt som fjantar runt i skolan, och framför allt:
jag är alltmänt dum i hvuvudet. 
sån är jag :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!